Niefachowa Obsługa Klienta





Niniejsze informacje nie mają na celu obrażenia kogokolwiek - są relacjami porad/informacji których można oczekiwać czy też z jakimi można się spotkać dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta. Celem tej strony jest piętnowanie tego typu informacji tylko i wyłącznie po to aby gdzieś tam w przyszłości, takie rzeczy się nie zdarzały, żeby tzw. BOK był naprawdę dobrze poinformowany i udzielał co najmniej poprawnych informacji na temat działalności danej platformy czyli w zasadzie aby był tym do czego został stworzony! (źródło: http://sat-digital-tv.provider.pl/)


Legenda:
BOK: Biuro Obsługi Klienta
ABO: Abonent
(..xyz..) dodatkowe informacje o czasie, stanie emocjonalnym itd.

BOK WizjaTV
ABO: Czym Państwo kierowali się wprowadzając do pakietu Radio Flash?
BOK: eee...nie bardzo rozumiem...
ABO: Proszę Pana, mieszkam w Jeleniej Gorze i nie jestem zainteresowany sluchaniem regionalnego radia z Katowic, więc o co w tym wszystkim chodzi?
BOK: Wcale nie musi Pan słuchać tego radia, nikt przecież do tego Pana nie zmusza!!!
ABO: No oczywiście, ale przecież Wy zmuszacie mnie poniekąd do płacenia za jego sluchanie!
BOK: No tak...
(i tu zalegla cisza)

BOK WizjaTV
(po uruchomieniu Wizja 990 - RealityTV)
ABO: dobry wieczór, własnie zauważyłem, że nadajecie Państwo kanał Reality TV, czy to na stałe?
BOK: chodzi Panu o jakiś nowy program?
ABO: tak!
BOK: nie nadajemy żadnego nowego kanału!
ABO: ale właśnie oglądam ten kanał, który odbiornik rozpoznał jako Wizja 990...
BOK: aaa, to chyba Astra robi testy!
ABO: i ten test nosi nazwe Wizja?
BOK: mówię przecież Panu, że Astra!

BOK Cyfra+
(dzwoniąc pod numerem 0800 dla dystrybutorów)
ABO: dobry wieczor, nazywam się (dane personalne) i mam taki problem...
BOK: proszę zadzwonić pod numer 022..., To jest numer dla dystrybutorów!!!
ABO: ale ja nie mogę się dodzwonić!!!
BOK: proszę zadzwonić pod numer 022...
ABO: dzwonię z Poznania i nie chce siebie narażac na dodatkowe koszty z powodu Państwa niedopatrzeń!
BOK: przykro mi proszę zadzwonić pod 022...
ABO: proszę mnie w takim razie przełączyć!
BOK: - Nie ma takiej możliwosci technicznej, pare dni temu była możliwość techniczna...
ABO: akurat, już pani uwierzę...
BOK: (z wyraźnym poirytowaniem i zdenerwowaniem) Slucham!!!???
ABO: bardzo Pani nie uprzejma!
BOK: wiem o tym. Dobranoc!
(rozłączenie ze strony BOK)
BOK Cyfra+
BOK: słucham!
ABO: to BOK?
BOK: nie to Centrum Telefoniczne Abonentów!
(rozłączenie)
BOK Cyfra+
BOK: słucham
ABO: to serwis?
BOK: zależy...
ABO: bo ja chciałem uzyskać poradę w sprawie...
BOK: (przerywając) nie mam teraz czasu, proszę zadzwonić później jak będzie mniejszy ruch na infolinii...
(nota bene dodzwoniłem się 'juz' 40 minutach, po czym ok. 10 minut wisiałem czekając, aż ktoś odbierze telefon)
BOK WizjaTV
ABO: przepraszam chciałem uzyskać kilka informacji na temat czy planujecie uruchomienie polskich programów radiowych w paczce Wizja TV
BOK: nic o tym nie wiem
ABO: czy mogłaby Pani przekazać gdzieś moją uwagę
BOK: w zasadzie to Pan mógłby zadzwonić do tych stacji radiowych, których Pan słucha i powiedzieć, że chciałby Pan żeby nadawali w naszym pakiecie, wtedy może ?
(nie wytrzymałem i odłożyłem słuchawkę)

BOK WizjaTV
ABO: czy sygnał zgrubny pokazywany jest dopiero gdy antena jest na jakimś satelicie, czy po samym podłączeniu odbiornika?
BOK: wtedy gdy antena jest ustawiona
ABO: to dziwne, bo antena właśnie leży w pokoju i odbiornik pokazuje sygnał zgrubny
BOK: proszę chwilę poczekać (... chwila ciszy... ) To jest pan na innym satelicie

BOK Cyfra+
ABO: po przeprogramowaniu nie mam CNN i Multimusic co mam zrobić?
BOK: momencik przełączę Pana do działu technicznego?
(po około 3 minutach ktoś podniósł sluchawkę)
ABO: po przeprogramowaniu nie mam CNN i Multimusic co mam zrobić?
BOK: momencik przełączę Pana do działu technicznego?
ABO: moment ale właśnie mnie podobno tam przełączono?
BOK: to nie ten techniczny to inny!
(po dalszych 5 minutach przełączania i pomyłek rozłączono mnie)

BOK Cyfra+
ABO: dlaczego na TVN mam ciągle pasy?
BOK: bo testujemy
ABO: ile można testować?
BOK: wie Pan czasami nawet pół roku!
ABO: można zapytać co testujecie?
BOK: (z wyraźnym poirytowaniem) chyba widzi Pan, że pasy!
BOK: a ile jeszcze to potrwa?
BOK: trudno powiedzieć...

BOK Cyfra+ (po 2 godzinach walki z telefonem aby się dodzwonić)
ABO: dlaczego nie ma jeszcze kanałów Animaux ani Moteurs zapowiadanych w Magazynie Abonenta?
BOK: skąd Pan ma takie informacje, że powinny być?
ABO: przecież mowię - napisialiście o nich w Magazynie Abonenta
BOK: (...chwila ciszy...) przykro ale nic nam nie wiadomo o wprowadzeniu tych kanałów
ABO: i napisaliście o tym w Magazynie Abonenta?
BOK: (...chwila ciszy...) o tym też nic nam nie wiadomo!

BOK Cyfra+
ABO: czy planujecie wprowadzenie nowych kanałów?
BOK: przecież ma Pan do dyspozycji całą orbitę
ABO: ale niemieckie mi się nie programują
BOK: jak to?
ABO: no te z SR 22000
BOK: bo oni nie nadają zgodnie ze standardem

BOK WizjaTV (przy okazji wyjaśniania innej sprawy)
ABO: ...miło mi powiedzieć że od wczoraj nie miałem żadnych problemów
BOK: to dziwne
ABO: dziwne?
BOK: przepraszam (rozłączenie)

BOK WizjaTV
ABO: może mi Pan wytłumaczyć czemu w tej chwili nie mogę odbierać Eurosportu?
BOK: zapewne nie ma Pan odpowiednich uprawnień
ABO: ciekawe, uprawnienia do Wizji Sport i HBO mam a do Eurosportu nie?
BOK: HBO jest chwilowo niekodowane
ABO: to nie zmienia stanu rzeczy, tak czy owak Sport jest kanałem 'dodatkowo płatnym'
BOK: no owszem, a resetował Pan dekoder?
ABO: a co to ma do rzeczy?
BOK: trwają prace nad błędem w software, po każdej zmianie mogą się wieszać dekodery
ABO: błędem w naszym sofcie czy waszym?
BOK: no na stacji nadawczej
ABO: aha... nie
BOK: to pan zresetuje i będzie dobrze...
(...przerwa...)
ABO: czy moge się dowiedzieć ile powinna trwa sekwencja init?
BOK: na czym?
ABO: no na philipsie
BOK: a... faktycznie - około minuty
ABO: no... u mnie już 7 minut
BOK: to pan zresetuje jeszcze raz!

BOK WizjaTV
ABO: dlaczego terminal 'wola' o przełączenie na kanał WizjiTV?
BOK: przełączał Pan na innego satelitę
ABO: raczy Pani żartować, ten odbiornik na innego satelitę?
BOK: to siła sygnału Panu spadała, jaką pan ma?
ABO: też chyba raczy Pani żartować...
BOK: ale my dajemy małe anteny więc mogła spadać!
ABO: ale ja mam 1.8m z konwerterem 0.6db
BOK: a to ja nie wiem

BOK WizjaTV
ABO: właśnie włączyłem dekoder i na kanale pierwszym mam napis serwis nieosiągalny?
BOK: niech Pan wyłączy go z sieci i włączy ponownie!
ABO: robiłem już to!
BOK: widzi Pan właśnie nadajemy upgrade oprogramowania i może oprogramowanie nie doleciało do Pana w Całości
ABO: ???
BOK: usprawniliśmy oprogramowanie aby nie zawieszało tak często odbiorników!
ABO: ale mój właśnie wisi i chyba do niego dotarł bo mam na wyświetlaczu 3.03
BOK: niech go Pan wyłączy na kanale Wizja 1 i zaczeka
ABO: ale ja nie mogę tego zrobić bo nie reaguje na nic z pilota!
BOK: to może niech Pan na noc wyłączy go z sieci i jak jutro mu się nie poprawi niech Pan zadzwoni



Powrót do strony głównej Powrót do treści niefantastycznych